سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاخه گل

 

پیش از آنکه بخواهیم با اهدای چند شاخه گل رز کسی را تحت تاثیر قرار دهیم آیا با معنی و مفهوم تعداد

شاخه های گل رز آشنایی داریم؟

:

1شاخه گل رز : عشق در اولین نگاه ، تو یگانه ای ، تمام عشق استثنائیم از آن توست

2شاخه گل رز : عشق دو طرفه ، عمیقا عاشق شدن از هر دو سو

3شاخه گل رز : دوستت دارم

6شاخه گل رز : میخواهم مال تو باشم

7شاخه گل رز : با تو از خود بیخودم

9شاخه گل رز : عشق ابدی ، با هم تا زنده ایم

10شاخه گل رز: آخرشی

11شاخه گل رز: گنج منی ، کسی که در زندگی بیشتر دوستش دارم

12شاخه گل رز: همیشه با من باش ، پیوند خجسته و دو سویه

13شاخه گل رز: ستاینده ناشناس

15شاخه گل رز: براستی متاسفم ، مرا ببخش

20شاخه گل رز: مرا باور بدار ، صمیمانه در کنار توام

21شاخه گل رز: جانم بفدایت

24شاخه گل رز: در 24 ساعات هر روز ، ناتوانم از نیندیشیدن بتو

33شاخه گل رز: از صمیم قلب « دوستت دارم »

36شاخه گل رز: لحظات عاشقانه مان را بیاد خواهم داشت

40شاخه گل رز: عشق من بتو خالص است

44شاخه گل رز : میثاق تغییر ناپذیر تا ابد

50شاخه گل رز: اینست عشق بدون پشیمانی

56شاخه گل رز : عشق من

99شاخه گل رز: تا زنده ام دوستت خواهم داشت ، عشق با درک و تفاهم آنرا جاودانه میسازد

100شاخه گل رز: با هم بودن برای یک قرن ، در کنار هم ماندن تا سنین پیری

101شاخه گل رز: یگانه شخص و تنها عشق منی

108شاخه گل رز: لطفاً با من ازدواج کن

111شاخه گل رز : عشق جاودان

123شاخه گل رز : عشق آزاد و بی قید و شرط

144شاخه گل رز : جاودانه ، روز و شب ، دوست داشتنت

365شاخه گل رز: امروز و هر روز از نیندیشیدن بتو ناتوانم ، هر روز بتو اندیشیدن ، هر روز دوستت دارم

999شاخه گل رز: عشق ازلی و ابدی

1001شاخه گل رز : عشق صادقانه ، تا ابد


گلها و معانی آنها

 

گلها به دلیل تنوع نامحدودشان در هر شرایطی معانی ویژه و خاصی داشته و تاثیر جاودانه ای بر هدیه

شوندگان خود دارند. آگاهی از معانی رنگ گلها، تعداد شاخه های گل در یک دسته و غیره می تواند ما را در

اهدای درست و افزایش تاثیرگذاری آنها یاری دهد.

فراموش نکنید که لازم نیست حتما منتظر موقعیت و اتفاق خاصی برای هدیه گل به کسانی که دوستشان دارید

باشید، در حقیقت گل هدیه ایست که اگر به صورت غیر منتظره تقدیم شود ارزش بیشتری دارد.

معنی تعداد شاخه گلها بصورت کلی در یک دسته

1 شاخه گل نشانه توجه یک فرد به طرف مقابل 

3 شاخه گل نشانه احترام به طرف مقابل 

5 شاخه گل نشانه علاقه و محبت به طرف مقابل 

7 شاخه گل نشانه عشق

معنی تعداد شاخه گل های رز در یک دسته 

1 شاخه رز : یک احساس عاشقانه فقط برای تو 

3 شاخه رز: دوستت دارم

5 شاخه رز: بی نهایت دوستت دارم 

12 شاخه رز : عشق ما به یک عشق دو طرفه تبدیل شده است 

36 شاخه رز : احساس وابستگی رمانتیک 

99 شاخه رز : عشق من برای تو جاودانه و تا ابد می باشد 

365 شاخه رز : هر روز سال به تو می اندیشم و دوستت دارم

همچنین 10 شاخه گل لاله عمومآ به نشانه یک عشق بی نظیر است بکار برده می شود.

معنی رنگ رزها

 رز قرمز : رز قرمز کم رنگ به نشانه " دوستت دارم" می باشد

 رز قرمز پر رنگ به معنی زیبایی بی ا

نتهاست.

 رز زرد : امروزه رز زرد به معنی شادی و خوشحالی می باشد ولی در گذشته این رنگ رز معنی کاهش

میزان علاقه و وفاداری را داشت.

 رز سفید : رز سفید به معنی عشق روحانی و پاک است و در دسته گل عروس به معنی احساس

عاشقانه شادی آور می باشد.

رز ارغوانی : این رز به معنی تمایل و اشتیاق فرد به طرف مقابل است

 رز نارنجی به معنی "من فریفته و

دلباخته تو هستم" می باشد.

 رز معطر : بدین معنی است که عشق در نگاه اول بوجود آمده است.

 رز صورتی : رز صورتی کم رنگ به معنی تحسین ، ستایش ، وقار و شایستگی و زیبایی می باشد

 رز

صورتی پر رنگ به معنی تشکر از طرف مقابل است.

به طور کلی تمام رزهای کم رنگ به معنی دوستی با طرف مقابل می باشند.

ترکیب رنگهای مختلف رز در یک دسته گل

ترکیب رز زرد و قرمز در یک دسته گل به معنی" تبریک " در هر مناسبتی می باشد.

ترکیب رز زرد و نارنجی در یک دسته گل به معنی علاقه زیاد به طرف مقابل است.

ترکیب رز قرمز و سفید به معنی یگانگی و اتحاد با طرف مقابل می باشد.



گل سرخ : عشق آتشین مرا بپذیر

غنچه گل : برای نخستین بارقلبم به خاطر تو لرزید

گل میخک : قلبم را به تو تقدیم میکنم

گل شقایق : زندگیم فقط به خاطر عشق توست

گل بنفشه : همیشه به یاد من باش

گل اطلسی : نمیدانم مرا دوست داری یا نه

گل محمدی : ترا از صمیم قلب دوست دارم

گل شب بو : در شب مهتاب ، رویت را می بوسم

گل همیشه بهار : محبت تو برای همیشه در قلب من رخنه کرده

گل داوودی : از صدای دل پذیر تو لذت می برم

گل اشرفی : هدیه ام را بپذیر

گل اقاقیا سفید : عشق پاک ، نتیجه ازدواج و خوشبختی

گل میمون : یک بوسه می خواهم نه بیشتر

گل یخ : از دوستی و محبت تو نا امیدم

گل تاج خروس : از دوریت سرگردان شده ام

گل لادن : گاهی از من یاد کن

گل سفید : میسوزم و میسازم

گل مینا : بی وفا به دلداده خود رحم نکردی

گل کامیلیا : فداکاری در راه عشق خوشبختی می آورد

گل زرد : از تو بیزارم

گل نسترن : شهرت را بر دوستی و محبت رجحان دادی

گل ساعتی : تا واپسین دم زندگی ، خوشبختی تو را می خواهم

گل پژمرده : افسوس که بهای عشقت را ناچیز پنداشتی

گل مریم : به پاکدامنی تو دورود می فرستم

گل کوکب : چرا بیهوده قلبم را افسرده می سازی

گل رازقی : شفا و بهبودی تو را آرزو دارم

گل لاله : تو که دل من را غم زده می خواستی ، این من و این دل دردمند من

گل سنبل : تو به منزله باغ پر گلی هستی که دل کندن از تو نتیجه ای ندارد

گل بیدمشک : اگر می سوزم ، گناه از بخت بد من است ؛ ترا می بخشم

گل رازیانه : هرچند درکنارم نیستی ولی نگاهت مونس من است

گل ناز : ناز و دلبری جامه ایست که به قامت تو دوخته اند

گل یاسمن : دستی است که دامن دلدار می گیرد و زبانی است که تمنا میکند

گل یاس : از من نخواه که جز راستی سخن گویم ، من شیفته تو هستم

گل چای : بختم بیدار و طالعم میمون است

گل هرزه : حساس و موشکافم و بر عشق گذشته حسرت می خورم

گل حنا : بیشتر از این دیگر فریب تو را نمی خورم

گل شیپوری : به تو اطمینان میدهم که جنجال دگران در دوستی ما اثر نخواهد کرد

گل مروارید : این آواز حزین دلداده ایست که برای آخرین بار سخن می گوید

گل سوری : عزیزم با من مهربان تر از گذشته باش

گل عباسی : تو مایه امید و سرچشمه آرزوهای منی

گل شمعدانی : عشق لازمه زندگی است و بدون عشق نمی توان زنده بود

گل نرگس : خود را سزاوار اینهمه عذاب نمی بینم ، دلم از نا مهربانی تو به ستوه آمده است